Retur
Vilkår ved retur hos Easy Vibes
Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:
Åpent kjøp i 60 dager
Angrerett og åpent kjøp forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den. Produkter kan leveres tilbake selv om emballasjen er åpnet/fjernet, men produktets antall og innhold må være intakt.
Du må gi beskjed om at du ønsker å benytte deg av angrerett/åpent kjøp innen 60 dager fra du mottok din ordre. Går det mer enn 60 dager fra du mottar din ordre og til du gir oss beskjed om at du ønsker å returnere varene, kan vi dessverre ikke ta i mot dem.
Ved bruk av angrerett/åpent kjøp betaler kunde selv returfrakt for dette.
Reklamasjon
Er det mangler eller feil ved din vare har du rett på reklamasjon. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice, legg ved bilder og beskrivelse av feilen så finner vi en løsning! Oppdager du feil eller mangler på varen er det viktig at du ikke bruker denne før du har tatt kontakt med oss. Feil bruk av varer gir ikke rett til reklamasjon. Dersom varen, etter avtale med kundeservice, skal returneres vil du få tilsendt en returetikett og vi dekker selvfølgelig kostnaden.
Send e-post til: post@easyvibes.no
Returfrakt dekkes av kunden selv.
Pakken sendes til:
Easy Vibes
Søndre Lensmyrvegen 58
7670 INDERØY
Viktig informasjon
Ved retur må pakken hentes ut først for så å bli returnert med kjøpt etikett fra Postnord. For at pakken din ikke skal komme på avveie er det viktig at du henter ut pakken din på postkontoret og fester på returetikett, da vil returen din få et sporingsnummer og du vil se når din retur er blitt behandlet når den kommer frem til oss.
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur eller angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si at produktet skal være uten lukt, merker, pels fra husdyr etc. En vare som har merker, lukt, pels osv. vil anses som brukt og beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.